3 sep. 2011

Aj och aj

Har precis suttit och kikat runt lite hos er andra och ser att ni verkar ha haft en bra dag med loppisar och inköp av nya fina blommor. Själv vaknade jag med migrän, en envis sådan. Efter 3 omgångar med migränmedicin och 8 timmar senare kunde jag äntligen ta mig ur sängen. Då bar det iväg på barnkalas, där det blev tårta och andra sötsaker dvs en bra start för min tomma mage! Det blev även en tur till hemma kväll för lite filmer och ett stopp hos coop för lite inför kvällsmyset och givetvis stannade vi även och  köpte med oss pizza på vägen hem. Så nu är det tyvärr så att dagen får sluta så som den började.. med aj, aj och aj... men den här gången är det min mage som beklagar sig efter en mindre sund dag! I morgon blir det nog auktion, jag hoppas att det då blir några fynd så att jag har nått att visa er! God natt, sov gott!!

Titta, kom och titta kom sätt er här omkring.
Det dröjer säkert ännu en stund
innan sömnen kommer med John Blund han vill visa oss någonting.

Sedan, genast sedan när sagan tagit slut.
Då lovar vi att sova så sött
efter dagen är man ganska trött men först tar John Blund med oss ut.

Läggdags, det är läggdags för klockan slagit sju.
Vi träffas säkert åter en dag
då vi roar oss igen ett slag sov så gott godnatt med er nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar