24 sep. 2011

Det börjar ta form

Nu börjar det bli ordning på kontoret (i alla fall i den halvan som syns på fotot, hihi) Det som återstår är lite dekorationer å nått på väggen.




Hade en fundering på att måla pigtittaren vit. Men när man tittar på rummet i helhet så matchar den skivbordet och stolen. Så då känns den inte lika "off". Så den får stå omålad så länge så får vi (jag) känna oss för.




Nere i hörnet mellan skåpet och bokhyllan blev min pyssellåda inklämd. Men den är inte så farlig som den vill ge sken av.





Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg!!

KRAM


5 kommentarer:

  1. OJ vad pysslig du är, hoppas jag också nån dag får en aha-upplevelse och börjar pyssla och måla om saker! Trevlig helg själv!

    SvaraRadera
  2. Fint! Och en såå vacker pigtittare..
    Önskar dig en fin helg med!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skåpet ser jätte fint ut! Ja men visst är det irriterande att behöva vänta på torktider! Jag förstår min mans frustration på jobbet ibland.

    Din pyssellåda beskriver väl jätte bra vad det är...exploderande kreativitet ;-).

    Angående pelargoner så är det nog bara att man blivit äldre och klokare ;-)

    Önskar dig en skön söndag
    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera
  4. Men vilket fint skåp!!!
    Är det lite rundat framtill??

    Kan tänka mig det sväljer en hel del!
    Å pigtittaren tycker jag du ska låta bli att måla.
    Den är faktiskt finast som den är och kommer synas mer tillsammans med det vita.

    Vad ska hon sätta på väggen tro??

    Tänk att man alltid ska bli så nyfiken när man tittar in hos dig!

    pssssst....det är bara ljusslingan som åkt fram ur jullådan :)

    Tjingen!

    SvaraRadera
  5. Oj! Vad "pysslar" du med egentligen? Bygger egna bomber och granater eller, hihi

    Vad fint du har fått. Gullig liten pigtittare :)

    Önskar dig en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera