10 sep. 2011

GLÄDJE

Vilken dag!! Sovmorgon! Solsken! 1:a pris!!!!!!!!!! Ja, jag vann första i pris i den goa bloggen "Bakverk och Fikastunder". Där vann jag ett härligt kak-/uppläggningsfat med valfri text. Jiiippppiiiiiiii. Vilken lycka, jag som aldrig brukar vinna nått... knappt ens när det är vinst varje gång, haha. Kanske borde passa på och köpa en trisslott också :)



En annan rolig sak som har hänt den här vecka är att jag har fått en award från gulliga Nettan, "Dagdrömmar i vitt". Den tackar jag ödmjukast för! Verkligen jätte roligt att få sin blogg uppmärksammad! Det är många med mig som har fått awards den här veckan och det har varit ett tema i mångas bloggar. Därför väljer jag för idag att lägga awarden åt sidan och kanske plocka fram den en annan dag. Men det är många bloggar som förtjänar den, bland annat de som jag har länkat till i min högra kolumn! Ha en underbar lördag! Kram på er.

1 kommentar: