5 sep. 2011

Shopping

Idag har jag varit  i den lilla staden och köpt knoppar/handtag till min köpmannadisk. Ikväll eller i morgon kommer jag lägga ut bilder på det färdiga resultatet. Om jag kan bestämma mig för vad jag ska ha på tallrikshyllan, har redan flyttat om där en del!

Stannade även till på Mio möbler där jag hade sett två svarta lampskärmar som jag skulle köpa och eftersom jag hade en kupong "handla för 500:- få 250:- i rabatt" så kunde jag inte låta bli att handla lite till. Med lite tur på min sida så fick jag även lite extra rabatt då priserna på varorna inte stämde överens med kassaregistret. Så allt detta fick jag för ca 230 kr;


NÖJD

Jag har även varit ute på logen och gjort lite eftersök som slutade med att jag släpade in en 206 år gammal sak. Har en liten hörna i köket som jag försöker fixa till, men jag blev inte helt nöjd. Ska "suga på karamellen" ett tag och se om jag får någon snilleblixt :) 
Jag har ju även ett till projekt att fixa till ju.................................................  men jag har ingen bra lösning på sladdproblemet ännu! En bra idé är ju som Hilla på My Woodhome gjorde, att gömma dem i en list.. men nu har vi ju panel i sovrummet.. så jag får tänka ut nått annat! Tar gärna emot förslag!!

1 kommentar:

  1. Hoppas knopparna passade!

    Vilka fina burkar! Dom har mycket fint på MIO faktiskt!
    Lära nog slå dö på en lunchtimme där nu i veckan.

    Ja, jag trivs bra med min lilla egna list, men du skulle ju kunna....titta i mailen :)

    Nu blev jag nyfiken på 206-åringen!!

    Kramis

    SvaraRadera