4 sep. 2011

Skamvrå

Det blev inga fynd alls på auktion idag, åkte dit till visningen men tyckte inte att det var nått som jag ville ha... inte ens om det skulle bli billigt. Tråkigt!!! Istället tog jag en tur till tomten för att se hur det gick för sambon med grävningen. Just nu håller han på att ta bort matjorden från vår parkering.


Mitt projekt som jag ska itu med idag är att försöka hitta en lösning till vad som antagligen är den mest anskrämliga, röriga och minst smickrande vrån i mitt hem. Alla eller i alla fall väldigt många har säkert en skrubb eller hörna/vrå som de inte är så stolta över. Men i mitt fall är det inte gömt bakom någon dörr utan det är allt för synligt. Det är pinsamt att jag levt i det här allt för länge utan att göra något åt det! Så idag gott folk ska jag öppna upp och visa min skamvrå för er och i och med det finns ingen återvändo.. Det måste till en förändring!!

Here it comes... håll i er....



Sladdar tycker jag är nog bland det värsta som finns (inredningsmässigt då). Den här härvan finns att finna i vårt sovrum!! Ett tag till i alla fall. Jag hoppas att jag kan bjuda på en efter bild snart!! Och i morgon ska jag in till lilla staden och kika efter porslinsknoppar till köpmannadisken. Jag skulle älska att få se bilder på era skamvråar, om ni vågar bjuda på det!! Kram.

3 kommentarer:

  1. Åh alla har vi väl någon skramvrå. Här har det länge varit källaren.... usch och fy så där såg ut men sedan kom min käre mor och hjälpte till och visp så är det rent och snyggt, eller iaf en stund till;)

    Var roligt att du ville vara med i vår utlottning tre lotter är reserverade till dig. Såg även att du gillat oss på FB så en lott till en hemlig gåva är även den reserverad;)

    Önskar dig en ljuvlig kväll
    Annie

    SvaraRadera
  2. Tjing vännen!
    Ja du...sladdar är inte min starka sida heller!
    Därför var vi noga med att bygga ut listerna så alla sladdar och gojs får plats där! Inte ett spår av en endaste liten sladd!Kanoners!

    Men det finns säker andra alternativ.
    Jag var ju så duktig å kom ihåg att knäppa kort på knopparna på jobbet åt dig...
    Skulle messa över dom, men då har jag tydligen ditt nummer i gamla luren :(...
    Jag kan ju skicka över dom ikväll, eller får man besök på jobbet kanske??

    Tjing och hoppas migränen är väck nu!
    kramy

    SvaraRadera
  3. Visst är sladdar det värsta som finns?! SÅ fult!

    SvaraRadera