19 sep. 2011

Trött, tröttare, tröttast

Så vaknar man upp till pissregn. Vad less jag blir!Var till tomten igår och såg att det nästan hade torkat upp på marken. Några dagar till då hade det nog blivit körbart.. men nähä.. då ska det bli regn igen! Nu är jag så otroligt trött, och less och förbannad på dessa vädergudar.

Om det inte vore för att jag ska i väg på jobbmöte så skulle jag krypa tillbaks i sängen men en kanna kaffe och en Elvisbok. Har ni läst Elvis, serien av Maria och Tony Cronstam? Han får mig alltid att skratta och bli på bättre humör! Vilken kille. Passar min sjuka humor perfekt.




Senare idag ska jag försöka få inspiration att måla den blivande fotpallen som jag tidigare bloggade om. Den har blivit 15 cm lägre nu! Sen i kontoret har jag även ett gäng pärmar och papper utspridda på golvet efter det projekt jag påbörjade igår. Tänkte se om det går att minska antalet bokhyllor från 2 till 1. Behöver utrymme för ett annat projekt som jag tänkte släpa in.. haha 


Du kan klicka upp bilden så blir den mer lättläst!


1 kommentar:

  1. Hahaha...ja, snacka om att man känner igen det där!!! Karlar...fast min lagar mat lika mycket som jag. Skiiitskönt :)

    Ja, idag var det inte måttligt vad det ramla ner!
    E4:an gick lite hit och lite dit mellan "pölarna".

    Vad skönt att krypa ner med roligt för ögonen...nja...dröjer nog några timmar till.

    Vad ska du släpa hem nu då?? Nyfiken!?

    Kramis

    SvaraRadera