18 okt. 2011

Dukat bord

Idag har varit en lång dag med jobbmöte, sjukhusbesök, mathandling m.m. Så det har inte funnits så mycket tid över till annat.

Sista timmarna på dagen tänker jag tillbringa genom att slö surfa runt på olika websajter och bloggar. Hittade in till en ny blogg ikväll, som bjöd på MÅNGA fina inspirerande bilder. Tänkte bjuda er på en fin sensommar dukning som föll mig i smaken. Om ni blir nyfiken på att spana in bloggen så klicka på någon av hennes bilder.




Nu har det blivit för kallt för en dukning utomhus, men det är så fint med vackra färger så jag ville visa er ändå. Så att vi kan sakna den gångna tiden tillsammans, hi  hi

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Åh vad fin dukning, vi kan behöva sådana bilder nu när höstmörkret kryper på. Jag har en nästan lika dan hängare som du! Den satt i en av våra stora garderober. Jag har sparat den för framtida projekt... Hoppas att du får en fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar hos mig! Jag har just lagt till mig i Vackra inredningsbloggar så det var extra kul att du hittade till mig pga den :)
    Det var en trevlig blogg du har, fina bilder! Kollade in ditt loppistorg också, synd att jag bor så långt bort!

    Ha en trevlig tisdag!

    /M

    SvaraRadera