5 okt. 2011

Firande

Idag har jag varit och gratulerat min bästa vän sedan snart 30 år tillbaka. När vi var små/unga umgicks vi 24-7 och pratade med varandra i telefonen de korta stunderna vi inte kunde ses. Idag ses vi kanske 1 gång i månaden och pratar i telefonen 1 gång i veckan (om livet rullar på som vanligt). Med tanke på att vi inte bor långt ifrån varandra är det konstigt att vi inte ses oftare. Men tiden har en förmåga att skena iväg och dagarna fylls med jobb, familj och "måsten" och det sköna är att det inte påverkar vår vänskap. Vi är trygga med varandra och det finns inga måsten eller krav oss emellan. Jag har några bästa vänner som jag litar på till 100% men det finns ingen som känner mig bättre än hon. Grattis Annika på din födelsedag! <3 <3 <3

Givetvis hade jag med mig ett paket till henne som innehöll detta;


Kakburk, servetter och doftljus från Åhlens och kakorna är hemgjorda av MIG och ja, de blev ätbara, hihi.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen å vad mysigt och vad gulligt av dig att ta med hembakat mm.
    Ja du lägenheten väntar vi på hela tiden. bostadsrättsföreningen ska ha månadsmöte för att godkänna oss innan vi får flytta in, Så frustrerande att bara vänta, lägenheten står tom,,,och vi har packat kartonger som står i vägen här hemma, hihi.
    Sov gott <3 nettan

    SvaraRadera
  2. Mmmm de där syltgrottorna ser supergoda ut!
    Härligt att du bytt kommentarsfältet. Nu hoppas jag att det fungerar även för mig ;-).

    Roligt att kunna hitta så mycket grejer på sin egen vind som kan bli något nytt i hemmet.

    Stor kram,
    Ylvali

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart med sådana vänner. Jag har själv en gammal barndomskamrat som jag har känt sedan jag var 4 år gammal. Det spelar ingen roll hur långt det går mellan gångerna då vi ses för det är ändå som vanligt. Det är vänskap det. Vilka mysiga och fina presenter.

    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera