23 okt. 2011

Spegelblankt





Ibland säger bilder mer än ord, så dessa bilder får tala för sig själva förutom att jag vill inflika att naturen är någonting fantastiskt och vad lyckligt lottad jag är som får bo i vackra Sverige (trots den kalla, mörka tiden som infinner sig 6 månader om året). Ovanstående foton är tagna från vägen nedanför vårt tomt, bilden nedan är knäppt från vår blivande etage-gräsmatta.




Hoppas ni har haft en fin helg ni också och att ni får en toppen bra början på den kommande veckan!!



10 kommentarer:

  1. Oh vad härliga bilder du tagit! Jag älskar hösten och den friska luften som är då. Visst kan vintern vara mörk och lång men jag håller med dig om att vi är lyckligt lottade som bor i sverige och får njuta av fyra fina årstider.
    Kram kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med!! Så himla fina bilder!
    Ruskigt vackert läge ni får att blicka över!!

    Hoppas allt bara är bra med dig!

    Ska ta å mingla lite här hos dig nu:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännne ååå vilken utsikt att få varje dag!!! lite avis är jag allt;)
    Hur går det igentligen med bygget???
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg du har, har tittat runt lite och visst hittar jag en hel del av mina egna intressen här, lycka till med husbygget!

    SvaraRadera
  5. Helt makalösa bilder! Jag håller med dig, naturen är underbar.
    Önskar dig en bra start på veckan!
    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  6. Verkligen SPEGELblankt! Ja, vi är nog lyckligt lottade, vi Nordbor!

    Kram på dig!
    -Pia-

    SvaraRadera
  7. Men du, att få bo så där...! Vilken lycka! :)
    Ha det gott, många kramar Helena

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar utsikt ni kommer.....

    SvaraRadera
  9. Vilken spegelyta :-)...jag kan sitta och njuta av sådan här vyer länge!

    Kram,
    Yllet

    SvaraRadera