3 okt. 2011

Styling

Tänkte att jag skulle fortsätta att visa er vad det var mer som jag plockade in från vår loge i fredags. Som ni har sett har det blivit en del saker och än är jag inte klar. De flesta sakerna har jag använt i stylingen av kontoret.


Den här fotogenlampan fick givetvis följa med in, jag tycker att den gjorde sig mycket bra där på väggen.

Och den här mjölkkannan fick pryda linneskåpet. Den hämtade min mamma mjölk i när hon var liten. Initialerna KJ står för Karl Jonsson, min morfar. Det är kul när det finns en historia bakom det man släpar hem. I morgon fortsätter visningen. Jag var även på auktion igår och kom hemsläpandes med några fyndlådor, varav mer än hälften av sakerna får flytta vidare. Men lite av innehållet i lådorna kan jag att visa er vid tillfälle. För jag vill inte trötta ut er med för långa inlägg.

1 kommentar:

  1. Hejsan, kul att du vill vara med i min utlottning. Mysig blogg du har, upptäckte att jag har en exakt likadan pigtittare som du har... den var min farmors, som hon hade när hon var liten... den är jätte gammal.

    Birgitta :-)

    SvaraRadera