14 okt. 2011

Uppdatering

Det blev visst lite längre än vanligt mellan inläggen här. Igår var vi utan internet hela dagen så därför blev det inget inlägg då och idag har jag varit och shoppat i Gävle med mor och dotter. Det blev mest en uppdatering av Felicias höstgarderob men jag hann med en runda på Ikea också.

Tyvärr hade de inte zinkbehållarna som jag skulle köpa, så antagligen har de utgått från sortimentet. Hm, det är så typiskt. i alla fall när jag vill komplettera med nått därifrån. Men jag köpte en kudde och fäll till fotpallen som ska få stå i vår läs-/musikhörna. Pallen var tidigare ett bord som min pappa gjorde som barn på sin skolslöjd.

Så här såg den ut när det hamnade i min ägo;
(Bilden är från tidigare inlägg så därför är det olika "stilar" på korten)


Nu ser det ut så här;





Det blev en "vintrig" styling av fotpallen. Skulle ha bytt färg på kuddarna också, så att de passar in bättre med årstiden. Bäst att skriva upp det på shoppinglistan tillsammans med några härliga plädar! Jag hoppas att ni har rikligt med fredagsmys ikväll och att ni får en fantastisk helg! Kram.

3 kommentarer:

  1. Vad fin pallen blev sedan är det extra roligt att den är tillverkad av en nära person! Hoppas att du får en härlig lördag och kanske en gnutta sol!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig hörna! Skönt att kunna slå sig ner med en bok eller dylikt och bara vara en stund!!
    Ha en bra helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig pall det blev!
    :-) Gosig att lägga upp fötterna på eller bara sitta skönt på kan jag tänka mig.

    Önskar dig en härlig helg i det underbara vädret!
    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera