28 nov. 2011

God afton

Idag fick vi tända det första adventsljuset, en dag försent, då vår beställda adventsljusstake från 

Living and Room befann sig i Stockholm. Men nu har den hittat hem till Hälsingland.




Idag har det blåst mycket även hos oss, så nu är snön borta från träden.

Men på backen ligger den kvar!




Det är tur att jag knäppte ett gäng bilder igår.

Så om snön försvinner kan jag fortfarande kanske behålla lite julkänsla genom dem.

Och kanske även sprida lite till er.




Nu ska jag värma mig en kopp te och mysa ner mig under en filt och kolla om det sänds 
nått spännande på tv:n.

KRAM


5 kommentarer:

  1. Det är sååå vackert med snön. Kan tro att jag är rejält avis på den. :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Igår rasade det is från vårat tak ner på perrongtaket och jag blev lika "rädd" varje gång. Ja men just ja det har ju snöat! Höhö!!
    Halt som satan blev det sen!

    Jaaa, som vi längtar efter köket mm! Nu är det liksom bara roliga saker som händer nere. Eller ja.. jobbiga men det är inget mer ((jo kanske lite)) som ska UT men annars blir det bara grejer som görs som SYNS!
    Men minst alilla händelse lär komma på bloggen snabbare än ögat!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jättefin ljusstake, Living & Room har verkligen mycket fint! Kram/Marthina

    SvaraRadera
  4. Fint med snö, ger rätta "feelingen" =)
    Tack för att du delar med dig genom bilder.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt med snö! Här på ön känns den rätt så avlägsen!

    Kramen!

    SvaraRadera