19 dec. 2011

God morgon??

Nja, det är det väl inte direkt då det blev alldeles för få timmars sömn i natt på grund av den här dumma förkylningen. Men däremot hade jag en riktigt GOD natt, hi hi ................. mums



Skinka, senap och knäckebröd är väl nått som hör till julen om nått.

Och det är så himla gott. Kanske just för att det inte äts så ofta.

Igår kväll var vi och tittade på dotterns/högstadiets soare. 

De bjöd på sång, dans, sketcher och luciatåg.

Jag tycker de är så duktiga och modiga som vågar stå där framme och bjuda på sig själva.

Funderar på om det var sista gången jag fick se min älskade dotter med i ett luciatåg?

Risken är stor då hon nästa år börjar gymnasiet.

Hur det kan komma sig att jag har en sån stor dotter...... det är en annan fråga!!

Hoppas ni får en toppen fin dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar