28 dec. 2011

Shopping

Idag har vi varit i ett köpcentrum och shoppat. En av sakerna som jag älskar mest med USA är deras "Malls". De är lite större än de flesta jag har varit på i Sverige. Eftersom det var Felicia som skulle handla för sina jul- och födelsedagspengar så blev det mest besök i klädaffärer idag. Men 1 annan butik hann jag med :)




50 % hade de också. Men de hade mest ljus i den större modellen och de känns tunga att släpa hem i resväskan. Och med en redan begynnande huvudvärk klarade jag inte av att stanna inne i butiken särskilt länge pga de starka dofterna. Men det blir nog ett till besök i någon av deras butiker innan vi åker hem, för ljusen är billigare här än hemma och jag skulle gärna vilja ha ett eller två...

Ps. Märker ni att jag kan skriva med å ä ö idag... :)) 
Hittade en kabel så att vi nu kan använda Felicias minipc. 

11 kommentarer:

  1. Lite avis... hoppas ni får det härligt i USA!

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt ni har det :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Härligt att få vara over där nu, inte alls nå avis :)
    kraam Helena

    SvaraRadera
  4. Låter som en dröm (förutom för stark doft då). ;-)
    Hoppas du hittar något fint! :-)

    SvaraRadera
  5. Hej söta..Men sååå mysigt ni har de då. Vill bara önska en underbar Nyårshelg och ett riktigt GOTT NYTT ÅR..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Men oj vad himla kul med en resa!!!!! Verkar som ni har det riktigt mysigt :))))

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Wow wow wow. Inte ett dugg avis,,,,not!!!!
    Vilken överraskning!!! måste ha en glad tonåring! Vi överraskade våra tjejer en sommar, vi sa att vi skulle på husvagn-semester. Men att vi skulle hämta husvagnen i Skåne hos tjejernas farmor och farfar. Så väskorna var packade...Vi övernattade hos dem och dagen efter skulle vi hämta husvagnen i Malmö. När vi närmar oss Malmö säger jag. Tjejer vi skiter i husvagnen vi kör mot flygplatsen i stället...
    Och så blev det och vi hade biljetter till Mallis!!
    Härligt vill jag lova och glada tjejer kan jag lova hihi.
    Ha det så gott gott gott. Och gott nytt år!!!
    Kramkramkram<3netttan

    SvaraRadera
  8. Åh, vad underbart med resa till USA! Jag har inte varit där sedan -94, men jag minns då allt deras malls... jag minns också deras smarriga cinnamon rolls och Blue Bell vaniljglass! :-)

    Vilken tur att ni hann med flyget, den här stormen ställde till med en hel del otyg. En stor bit av vårt tak blåste sönder, den del där antennen satt fastskruvad!

    Önskar dig underbara dagar over there och ett riktigt Gott Nytt 2012!

    Många varma kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  9. Yankee Candle, helt underbara. Min syster sprang på en sådan butik på en Outlet i USA så hade med sig en hel massa olika saker.

    SvaraRadera
  10. Ser ut att vara en ganska behaglig resa du :)

    Synd att din huvudvärk inte är med på noterna, men dofter kan ju få vem som helst att få headbang!

    Hoppas nyåret var mojsigt värre!

    God fortsättning och många kramar!

    SvaraRadera
  11. Tack för din fina hälsning! Önskar dig god fortsättning på det nya året!

    Kram kram

    SvaraRadera