25 jan. 2012

Vår & sommar

Living and Room 

har kommit ut med sin vår och sommarkatalog. 

Det finns mycket fint, som vanligt.

Men mest fastnade jag för detta zink brickbord




och dessa drivhus




Om du också är nyfiken på deras nya katalog så hittar du den här;




Om du har några funderingar kring deras sortiment 

eller vill veta hur du kan bli ägare till nått av det fina inredningsdetaljerna 

så kika in på den HÄR bloggen.



I övrigt har ni kanske noterat att det har blivit dåligt med inlägg här igen,

det beror på att det är ganska mycket som händer i livet just nu som tar på krafterna.

Även arbetet med hallen har tagit lite längre tid än beräknat,

men det är på gång. Visar givetvis när det är klart!

Sköt om er!!




5 kommentarer:

  1. Halloj!
    Det ser ut som du längtar efter sommaren? :-)

    Fina zinkgrejer.

    Ser fram emot att se hallen när den är klar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst längtar man till denna underbara tid. Så fint! Zink är underbart.
    Ha d fint!
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Ja, zink kan man ju inte få för mycket av! Lovely!

    SvaraRadera
  4. Så är det ibland. Man måste hushålla med krafterna och lägga dem där det är viktigt. Ta hand om dig vännen!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Tack för den fina hälsningen hos mig! :-) Det känns så otroligt skönt att vara hemma igen, även fast snön vräker ner ;-).

    Jag läste nyss igenom dina tidigare inlägg och log när jag såg det du skrev om senaste numret av Drömhem :-). Jag hoppade nästan till när jag såg numret i tidningshyllan, omslaget var verkligen GULT! Lite för gult för min smak också... ;-).

    Önskar dig en fin helg!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera