9 mars 2012

Härliga fredag!


Idag är det helt underbart att det är fredag.

Känns som att det är början på en riktigt bra helg!

Känner mig på strålande humör.

Kan det vara så att all shopping har haft sin verkan??





Eftersom jag tycker att det är minst lika roligt (ibland roligare) att handla begagnat som nytt

så har jag även i veckan besökt second hand butiker.

Där hittade jag servettringar och några teskedar.




Hade ursprungligen tänkt att använda skedarna till ett litet testprojekt,

men nu tycker jag att de är lite söta så jag är sugen att behålla dem som de är.

Nått att fundera vidare på!

Önskar er alla en riktig skön fredag fyllt med en massa fredagmyyyys :)

Kul att nya besökare har hittat hit senaste veckan!

Varmt välkomna och välkommen åter!



7 kommentarer:

  1. Jag tycker att second hand är roligt, roligare och snällare än vanliga butiker. Det finns inget som en riktig spännande loppisjakt :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. På söndag bär det också för min del av till loppis! Härligt när det snart är säsong igen. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Det är jätte kul med second hand,lika spännande varje gång om man ska göra just det där lilla extra fyndet. Du har hittat fin fina saker!
    Fredags myyyyys till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt att shoppa, särskilt när man hittar fynd.
    Önskar en skön helg!

    //Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej på dig =)

    Vilka fina saker du har shoppat! Kul med gammalt, saker med historia.

    Hoppas din helg blir så där bra som du vill.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga saker du har hittat/loppat!
    Jag längtar så till sommaren när det kommer fler loppisar :)
    Hoppas helgen har varit bra så här långt. KRAM!

    SvaraRadera
  7. Hej ! Tack för inlägget och vilken fin blogg du har :) (kom precis på att jag glömt utnyttja den där fina lilla kupongen du pratar om!)

    Ja, ante mig, rätt låt vann. Det var väl en skräll bara det ! ;)

    SvaraRadera