29 mars 2012

Provsmakare


Jag nappar ofta på olika erbjudanden om att få testa och utvärdera olika produkter.

En av de produkter jag provade här senast är Gevalias snabbkaffe Millicano.

Jag dricker snabbkaffe så gott som dagligen när jag är ensam hemma, men brukar

vanligtvis köpa ett betydligt billigare märke.




Slutsatsen blev att Millicano vann stort över mitt vanliga snabbkaffe när det gäller smak.

Men prismässigt ligger det i överkant, men i det här fallet får man vad man betalar för.

Så om man inte är en storkonsument så kan jag rekommendera att testa detta snabbkaffe.

För det är gott, snabbt och smidigt!


3 kommentarer:

  1. God kväll i stugan! Kaffe är som golf för mig, kul och trevligt för vissa men helt omöjligt för mig att förstå! Är själv en te drickare av stora mått men kaffe har jag aldrig förstått mig på.
    Men förstår att det är kul att prova för den som gillart!;)
    Kram kram från en trött en!

    SvaraRadera
  2. Hihi skrev precis om kaffe på bloggen, och snabbkaffe vore något för mig. Vi brygger bara här och på jobbet, men ibland vill man ha det fort och det finns ju så goda snabbkaffe! Får helt enkelt testa :)
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mums för kaffe. Inte så mycket för snabbkaffe dock. Men får la testa om du nu säger att det är smarrigt.
    Kramen!

    SvaraRadera