12 apr. 2012

Glädjens dag!



Igår hade vi en bra dag, det har vi i och för sig de flesta dagar.

Men igår var det lite speciellt.

Jag fick besked att jag från och med måndag har ett nytt jobb

och min dotter fick veta att hon blivit preliminärt antagen till hennes första handsval

på gymnasiet. Detta firade vi så klart med lite shopping.

Det blev mest kläder som handlades så att jag har nått att ta på mig

första dagen på jobbet. Skulle seriöst behöva en ordentlig garderobsrensning

då den större delen av garderoben innehåller 5-10 år gamla, fast knappt använda, kläder

som jag har så svårt att göra mig av med.. för man vet ju aldrig...

(fast egentligen så förstår jag ju att det mest troligt aldrig kommer att användas igen)

Sen är det samma kläder som ligger i tvättkorgen vecka in och vecka ut.

Jag får nog skaffa mig en personlig "fashion assistent".





6 kommentarer:

  1. Grattis, åh vad roligt! Så mycket bra saker på en dag! Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med ett nytt jobb, grattis! Visst känns det som att det aldrig finns några kläder i garderoben...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad kul att det löst sig! Klart ni skulle fira det med en shoping runda;)...
    Njut av allt det nya!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Åh vad kul! Vart ska du jobba?! Vad pirrigt med nytt jobb! Jag önskar det störta lycka till!
    Och grattis till dottern som kom in på det hon ville!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS till er båda! Får man vara nyfiken och fråga vad det blev? För båda?

    Kramar

    SvaraRadera