16 apr. 2012

Helgen!

Hur har er helg varit? Jag hoppas att den har varit bra!

Jag har tillbringat en stor del av den inne i stugan i sällskap av en pensel

och vit målarfärg, medan sambon har jobbat utanför med att räta upp stugan.



Rummet som målas är farstun. Har "tyvärr" ingen före bild men du kan

fortfarande se den gröna färgen runt fönstren på bilderna.

Det krävs några vändor med den vita färgen innan den täcker.

Så jag är långt i från klar. Men vi kommer nog hinna med några helger till i stugan

innan vi ska sätta igång med bygget. Vi väntar fortfarande på ett möte med banken

och att det ska torka upp lite mer på tomten. Sen är grävaren inne på lagningen också...



Nu ska jag göra mig klar för att åka till mitt nya jobb,

håll tummarna för mig att det går bra :)




5 kommentarer:

  1. Grattis till nytt jobb! Hoppas du skall trivas =)
    Jag håller tummarna så klart.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, ni måste ju längta ihjäl er efter erat nya hus!!!!! Och jag längtar jag också efter att få se allt här sen!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Tänk så fint det blir! Färg gör underverk!
    Hoppas din dag på nya jobbet blev toppen :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Åhh vilket jobb, men det kommer bli såå snyggt!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blir! Kul när man ser skillnaden på det man gör direkt. Hoppas du haft det bra på nya jobbet!
    Kram kram

    SvaraRadera