11 juni 2012

Stugan - Fortsättning...

Återigen så missade jag och ta förebilder, jag förstår inte varför det är såååå svårt!

Antagligen är jag väl för ivrig att komma igång så att jag glömmer .....




På soffbilden ser ni i alla fall den härliga mattan ;)

tapeterna och den obekväma bäddsoffan.

Vardagsrummet är fortfarande ostylat, men renoveringsmässigt är det

färdigt utom några små detaljer. Den gamla soffan fick flytta ut och en

annan fick ta dess plats, nytt golv och tapeter blev det också.

 


I det rummet blev det en ENORM skillnad

och vi är mycket nöjda!

Nu säger jag god natt från hotellrummet och önskar

er en fin tisdag!

4 kommentarer:

  1. Ohooooo! Vilken skillnad! Det blev ju galet bra!! Nu kan ni njuta av att bara vara sen!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb ni gjort och vilken skillnad! Det blir ju så fint.Hoppas att du haft en härlig dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej fina..Ja du vem hade inte fått amputera. Fyyy attans alltså. Men nu har vi supermedel, har verkligen gnitt han in. Urläckert med er renovering. Så kul när man får se före och efterbilder. Alla är så flinka och energiska, bara jag som är urblåst lat tror jag, hahaha. Kommer de kommer väl. Ha en fortsatt go vecka ..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Wow! Vilken skillnad. Duktiga ni! :)
    Kramar

    SvaraRadera