9 juli 2012

Byaloppis

Det var inte bara hårt arbete i helgen

utan det var även byaloppis i en grannby.




Mamma och jag hade ett litet bord där vi sålde diverse saker

i en mycket mysig miljö hemma hos vänner.



Valde att radera bort en ofrivillig deltagare på fotot, varav

den stora konstiga fläcken :)

På deras tomt har de en stor hydda, som

fungerar som café och loppisbod.




Det finns även museum men uppstoppade djur i mängder,

allt från en stor tiger till minsta lilla fågel.




Min vän driver också Bambara som är en Afroshop där säljs det

afrikanska smycken, tyger, statyer, väskor m.m.

De har numera bara öppet vid speciella tillställningar,

vilket jag tycker är synd då det är en härligt ställe!

Tur att jag har möjlighet att komma dit ändå :)


5 kommentarer:

  1. Hur gick det? Fick du med mer hem än vad du hade med dit:).Så brukar det bli för mig:).....
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så roligt!
    Lite avis blir jag allt...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilket coolt ställe det där låter som. Hoppas du fick mycket sålt på loppisen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Synd att man missade loppisen!

    // indianmarknad.se

    SvaraRadera