19 jan. 2014

Så blev det vinter på riktigt...



Sen den här bilden togs har det kommit en massa mer snö....

och jag tycker att det har kommit alldeles tillräckligt nu!

Det har inte lagts alltför många timmar på husbygget, men jag tänkte ändå

visa vad vi har åstadkommit hittills under januari.




Byggbilder är kanske inte så roliga att titta på.

(Det kommer att bli mycket roligare att blogga om bygget när det är dags för "fin liret")

Men det är desto roligare att kunna gå tillbaka till alla bilder/inlägg när allt är klart och minnas.

Som ni ser på bilderna så har det börjat reglats och satts väggar. Det är

kul att få väggar till rummen, för det blir så mycket lättare då att se och 

uppskatta storleken/ytorna. Fast det känns fortfarande lite overkligt att det är vårt hus

och att jag faktiskt ska bo här inom en rimlig framtid, inom detta år....


2 kommentarer:

  1. Med väggarna uppe får man genast en annan känsla för hur det färdiga resultatet kommer att bli. Har ni redan klart för er vad för kök det ska vara, kakel, klinkers, tapeter osv? Snön gör allt ljusare och renare men jag hade gärna varit utan den denna vinter, hoppas ni inte fått massor!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag tycker ni är så sjukt duktiga! Ni ska verkligen vara stolta över er själva, så som ni kämpar på! Hejja! :D Vänta bara, snart kommer "fin liret". :)

    SvaraRadera