28 maj 2015

Ont i kroppen

Att bygga hus kan vara rätt fysiskt krävande

och det förekommer en hel del aktiviteter som sliter på kroppen.

Särskilt på mig som är vig som en flaggstång och har haft

problem med nacke, rygg och axlar hela mitt vuxna liv.

Men det finns en träningsform som jag gillar

(även fast jag är en rätt lat och bekväm person) och det är

YOGA.

Kanske inte den träningsform man skulle tippa eftersom

jag är just stel och inte särskilt böjbar alls.

Jag har under olika perioder i mitt liv tränat yoga

men har slutat då det inte har gått att få en fungerande rutin pga

jobb, husbygge, familj och distans till gymmet.

Men nu har jag hittat det ultimata.

Live yoga via internet.

Jag kopplar upp mig mot ett yogapass som sänds live

under vissa tider på dygnet och deltar i en klass. Jag kan välja om

jag vill använda webbkamera för att kunna få feedback från yogaledaren.

Det finns även inspelade yogapass för att kunna träna precis när jag vill.

Men för mig fungerar det bäst när jag har en fast tid att passa.

De har yogapass som verkligen passar alla!

Jag rekommenderar start ALLA att prova,

just nu kan du få 2 veckor helt gratis om du klickar på min länk/bild här nedan

(gäller i maj). 

I övrigt har de ett mycket bra pris

för sitt medlemskap. Nu ska jag hoppa ner på golvet och köra ett pass.

Gör mig sällskap ni också!





#yoogaiabuzza #buzzador #yoogaia



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för det tipset! Ska klicka på länken och kika. Yoga är den absolut trevligaste träningsformen, det tycker jag också.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt börjat bli lite intresserad av yoga så tack för tipset! Jag har ingen erfarenhet alls av den träningsformen men har hört mycket gott av kollegor och vänner som provat :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera